wtorek, 11 czerwca 2013

Tylko pustka









Karta pusta, nie do zapisania,
tak, jak puste były słowa do tej pory.
Po co mówić - szansa tory zmienia.
Już wie, zna wynik wracającej zmory.

Drogi nie ma, z tyłu życia pozostała,
przyszły noce ciszy i cierpienia,
Tylko myśl żal opisała,
wszystko - jest dziś znowu do stracenia.

Szczęście tego tak nie planowało.
O losie…  mówić nie ma co.
Wszystko dziś się zapomniało,
do końca przywarło mocno zło.

Karta pusta, biała w myśli ciszy,
nie ma wspomnień, uniesienia chwili.
Tylko mrok, przyjaciel wspomnień niszy,
przyjdzie do tych, co zmierzchu dożyli.





L., 15.06.2008   









2 komentarze:

  1. Zmierzchu, powiadasz? A ja we śnie dostałem propozycję przejścia na tamtą stronę... Jak pewnie każdy - starałem się tłumaczyć, że jeszcze nie jestem gotów. Może dlatego ludzi dopadają straszliwe choroby, by z mniejszą determinacją bronili się przed odejściem?
    Smutne to ale prawdziwe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu mam ostrą świadomość, że w nieoczekiwane chwili zostaną filiżanki z których chciałam pić kawę i tylko z tych. W zapomnienie pójdą niepoprawione wiersze i teksty, ktoś potem zawiesi inne firany. Może nikt nie będzie umiał wstawić tu wiadomości, że...
    Czy stamtąd - będę wciąż mogła kochać tych, których teraz, tutaj...
    W tej świadomości jest pogodzenie i nadzieja, że ominie mnie to, co innych nie chciało - potworne umęczenie.

    Zostawiam Ci pogodne pozdrowienia i wydrapujmy się szybko z tego myślowego dołka.

    OdpowiedzUsuń